Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~arix | użytkownik

imię i nazwiskoAgnieszka adrespolska zarejestrowany25.09.2008 @00:53:49 ostatnio na stronie08.05.2011 @23:47:28

Wykładowca, krytyk.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze213 posty na forum10

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-leonardblessing    02.05.2016 @18:23:54
cześć
Nazywam się Błogosławieństwo !!, jestem wysoki i sexy patrząc dziewczynce, po przeczytaniu Twojego profilu, będę chciał mieć związek z tobą, możesz mi napisać co (leonardblessing13@hotmail.com) możemy zacząć od tego, także ja wyśle Ci moje zdjęcie, będę czekał, bo mam coś bardzo ważnego do powiedzenia, dbać i wiele miłości, Bóg zapłać.
Błogosławieństwo!!
~convoitise    20.07.2010 @00:30:11
nowożeńcy są osobiście zachwyceni ale to pewnie kwestia gustu, pozdrawiam serdecznie!
_______
"Gdy Zamknę Oczy Widzę Jaśniej, Bo Funkcję Wzroku Przejął Dotyk..."
~sicrock    29.06.2010 @13:43:54
a to czy ja umiem robic zdjecia i jakie komentarze daje to juz moja sprawa nie jestem takim cieniesem jak ty i robie to co mi sie podoba, najwyrazniej ty nie chcesz sie zblaznic by ci wszyscy ludzie nie odkryli twojej slabej strony, bo zdjec to juz na pewno robic nie potrafisz, a wpisac w google kilka pojec i sie nimi poslugiwac, ze niby cos umiesz to kiepski dowcip
~sicrock    29.06.2010 @13:42:00
hahahah, mrał i kto to mowi, zbierasz same nagatywne komentarze?
fajnie oceniac nie swoje zdjecia, spoczko pokaz swoje no czekam.
ty czytasz moje komentarze ?
zajmij sie soba, bo wiesz jako anonim jestes cienka. umiesz podskakiwac i myslisz ze to jest zajebiste co ?
pochwal sie swoimi pracami...
to zobaczymy.
zreszta zakladanie digarta, zaby sie na kims odegrac, myslac, ze druga osoba nie wie ktorz to etc. to baaaaardzo żałosne, jesli myslisz ze uwierze w to co robisz, to sie grubo myslisz.
hahaha fikcja, joł....
zajebiscie
poczytaj tam pod spodem na profilku swoje komentarze pomysl troche bo widze jak na razie zero ambicji :}
chyba ty sie na niczym nie znasz drogie dziecko...
~kasia140    27.06.2010 @21:40:31
Proszę sobie skalibrować monitor porządnie, bo jedyne przepalenia jakie tutaj istnieją są na chustce i słupie Ja doskonale widzę kontur nosa, zagnieceń przy ustach i pod oczami. Poza tym często stosuję technikę świadomego rozjaśniania, może nie aż do poziomu wysokiego-klucza (chociaż też się zdarzało), ale po prostu, jasnych zdjęć, z jasną cerą. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny
~aneciuch93    26.06.2010 @12:36:18
Haha żałosna jesteś ;d
nie znasz się a oceniasz... taka cwana pokaż swoje prace, bo nie rozumiem o co Ci chodzi kobieto.. ;>
~sunrise89    11.06.2010 @20:33:52
to może dodasz swoje zdjęcia, żeby inni mogli zobaczyć co TY tworzysz...bo może się okazać, że to o Tobie można powiedzieć, że masz 8 lat i wyrżnęłaś na chodniku biegnąc do sąsiada...nie wspominając o aparacie komunijnym.
fajnie jest krytykować, ale czemu nie pozwolisz siebie oceniać?

pozdrowienia.
~ladysolo    05.06.2010 @20:50:30
owszem, uważam, że moje wymioty są wystarczająco atrakcyjne, by je tu wstawiać.
_______
Inny sposób myślenia, który nazywasz obłędem.

~convoitise    04.06.2010 @22:27:59
myślę, że to kwestia gustu każdego fotografa i każdego odbiorcy, ale nieuzasadniona krytyka nic nie wnosi przeczytałam Twoje komentarze i niektóre zdjęcia, które uzyskały u Ciebie denną "rewelację", osobiście mi się nie podobają i uważam je za gnioty, każdy widzi fotografię i chwilę na swój sposób, tu nawet nie chodzi o technikę i idealne wykonanie, bo takich rzeczy w prawdziwym życiu nie ma, tu chodzi o radość i satysfakcję z własnej pracy. osobistą, nie publiczną. tyle ode mnie.
_______
"Gdy Zamknę Oczy Widzę Jaśniej, Bo Funkcję Wzroku Przejął Dotyk..."
~convoitise    04.06.2010 @22:21:00
jakoś bo bezpodstawnych ocenach nie chce mi się ruszyć tyłka żeby pojechać do stolicy ale widzę, że lubisz krytykować nie uzasadniając ^^ nie tylko ja zwróciłam na to uwagę. mimo wszystko, dzięki za ocenę i odwiedziny, kolejne, tylko po raz kolejny się zastanawiam... po co ludziom konta na różnych tego typu portalach skoro nie umieszczają swoich prac i nie pokażą co potrafią? no cóż... takie to już życie. dobrej nocy życzę
_______
"Gdy Zamknę Oczy Widzę Jaśniej, Bo Funkcję Wzroku Przejął Dotyk..."
~convoitise    04.06.2010 @22:13:04
chciałabym w takim razie zobaczyć jakieś Twoje prace bo jakoś tu hm... pusto?
_______
"Gdy Zamknę Oczy Widzę Jaśniej, Bo Funkcję Wzroku Przejął Dotyk..."
~Oresteja    30.05.2010 @13:57:03
jakże mi przyjemnie dziękuję za ocenę
~dobek51    30.05.2010 @02:04:36
lubię krytykę ...ale konstruktywną ...niestety Twoja nie wnosi niczego aby fotografować lepiej ,ciekawiej ...dobrej nocy życzę i miłej niedzieli
~dobek51    30.05.2010 @01:56:19
dzieki .....szkoda ,że nie mogę NICZEGO ocenić
~PrzemoX    02.04.2010 @12:30:50
Pomaleńku przez podwórze idą sobie dzieci kurze.
W kropki, w ciapki, malowanki, bo to miały być pisanki.
Wszystkiego najlepszego z okazji świąt Wielkiej Nocy!
_______
Moja ostatnia praca =>http://www.digart.pl/praca/5475502/w_droge.html <=

Na wakacjach...

POZDRAWIAM SERDECZNIE!!!
~iettatura    25.10.2009 @14:02:38
a czym dla ciebie jest sztuka ?
~Dragonka1988    20.07.2009 @20:17:32
Mogę prosić jakąś krytykę do zdjecia a nie tylko ocenę?
_______
Zapraszam do komentowania i oceniania
...:::If you want to make God laugh, tell him about your plans :::...
~niedygaj    17.07.2009 @00:20:07
thx
~mar00    26.06.2009 @18:59:36
gracias
~psajhou    21.06.2009 @23:29:16
dziękuję bardzo za tą BARDZO subiektywną ocenę.
~Indecorum    21.06.2009 @17:45:43
_______
http://niemodnie.pl niemodnie.pl
http://www.facebook.com/niemodnie facebook fanpage !
~convoitise    21.06.2009 @17:41:17
dzięki za rady ale jakby to powiedzieć lampa nie była używana w tej sesji
zapraszam ponownie
_______
"Gdy Zamknę Oczy Widzę Jaśniej, Bo Funkcję Wzroku Przejął Dotyk..."
~afragile    18.06.2009 @23:11:58
~InfiniteJustice    31.05.2009 @21:49:08
Soczewka bardzo psuje jakość niestety
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt